Mina vänner och jag, jag och mina vänner

Har precis pratat på Skype en stund med en gammal gymnasiekompis som jag inte hör av särskilt ofta. Han är för tillfället ute på motsvarande praktik som jag ska ut på, men på Exportrådets kontor i Botswana. Var väldigt kul att höra om jobbet från en insider som inte är i chefsposition och försöker få det låta mer glamoröst än vad det säkert är! Jag blir ofta fascinerad av mina vänner runt om i världen (Sverige inkluderat!) som alla är så smarta och ambitiösa! Sjukt bra att ha ett sådant härligt nätverk omkring sig. För att inte tala om ölprovningen jag var ute på före nyår, ett härligt gäng av vänner som alla känt varandra minst sedan första klass. Så mycket skratt har jag inte varit med om på länge. Och att sedan fira nyår med andra härliga vänner i Holland som jag bara känt ett par år, det var lika roligt det minsann. Ett helt galet nyår var det förresten, helt klart ett eget inlägg. Jag blev the queen of Jägermeister och höll den Skandinaviska flaggan högt på dryckesfronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0