Hej då pappa!

Usch idag sa jag hejdå för den här gången till pappa. Riktigt ledsamt känner jag nu att inte få träffa honom på massa månader. Han säger att han ska hälsa på, men jag är lite tveksam till att det kommer hända. Jag saknar honom redan, lilla pappa med de roliga felsägningarna. Pappa överdriver gärna sina historier (och på något mystiskt vis är det ALLTID en ungrare som spelar huvudrollen!), så idag när han skulle berätta om en gubbe han känner som är frisör och sa "Ja och jag har känt honom i säkert tusen år. Nej, nu överdriver jag, men i alla fall sedan 80-talet." kunde jag inte låta bli att skratta lite. När han för en gång skull drar till med en vedertagen överdrift, då passade det minsann att erkänna det haha.

Pappi och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0