Sjukt nöjd!

Min pappa är grymt bra på att spele små spratt man aldrig skulle förvänta sig av honom. Typ knyta ihop ens pjamas som ligger under kudden så när man ska ta på sig den blir allt ett enda trassel. Eller skriva julrim som inte riktigt har med saken att göra. Oftast rimmar de inte heller. Med detta som inspiration gömde jag sist jag var hemma hos mamma en skidstav i min brorsas säng, och när han igår kom hem från Linköping för att hänga i Stockholm ett tag upptäckte han tydligen detta efter att ha sovit några timmar. Hehehemuhahahahoho. Jag är sjukt nöjd över mitt trick, dessutom hade jag glömt bort det så då blev det än roligare. Jag undrade om han först skulle upptäcka att han sov på en stav, eller att han skulle märka att det bara låg tre istället för fyra stavar kvar i högen på golvet.

Det är de små sakerna som förgyller vardagen, what can I say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0