Hantverkarkoma

Jag har hamnat i någon slags trans tror jag. Både min hjärna och mina fingrar strejkar. De vägrar göra något nyttigt alls innan dess att hantverkaren har lämnat lägenheten. Han skulle bara sätta dit en liten planka men dett har nu hållt på i nästan tre timmar. Så under tiden läser jag samma bloggar om och om igen, stirrar på mina att-göra-listor många gånger om och fick till och med in en liten runda Hearts på datorn också. Jag tror att jag har drabbats av hanterkarkoma och jag skulle så gärna vilja att han gick härifrån nu faktiskt så att jag får något gjort. Inte för att det är hans fel att jag blir blockerad av hans närvaro, men ändå liksom. Faktum kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0