Röriga jag

Jag har en förmåga att ibland bara snurra till de allra enklaste saker. Ofta börjar det med att jag tänker att "äsch, det där går så fort och det behöver inte göras nu", och så slutar det i ett kaos av tusen småsaker som sen krockar med varandra vilket så klart inte blir så bra.

När det gäller större och viktigare saker är jag väldigt bra på att organisera mig och get down to business, så det är ju helt onödigt egentligen att jag inte bara kan ta tag i även de små sakerna. Nu senast har jag lyckats snurra till det och tackat ja till två skitjobb samtidigt, under samma periods som jag har besök från Norge, ska på en heldagsträff i Uppsala med andra som skrivit uppsats för Sida, och ska dessutom ha en viktig intervju med exportrådet. Problemet är ju då att både jobben är projektjobb som bara håller på en dryg vecka. Då är det kanske inte så lyckat att man vill ha ledigt två av de åtta dagarna? Ehh... Jag får nog ringa till Academic Work igen och krypa till korset lite grann. Usch ibland blir jag så less på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0