Permanent mätt!

Jag herre jisses, det har jag nog blivit efter den här helgen! Har haft en kompis från Shanghai fast som är från Norge men med kinesiska föräldrar på besök och det känns som att vi mest har gått omkring och sen ätit mest hela tiden. Japansk mat hemma hos en japansk kompis i fredags, lite chips på det, frukost, fika, lunch, middag, frukost, lunch, biosnacks, godis, middag, frukost, fika, lunch. Inte konstigt att jag känner mig som en fyrkant nu. Men vi har haft kul! En jäkla massa Kina-snack som vanligt, det är fasiken konstigt hur vi alla kan haft samma magiska upplevelse!

På tal om det, imorn är min intervju med Exportrådet. Känns som att mitt öde avgörs då haha, men nädå jag är inte nervös inte. Idag hade jag också en telefonintervju med en herre från Holland som var jättetrevlig. Men han tyckte att jag verkade lite överkvalificerad för marknadsanalyspraktiken han erbjöd. Kul att inge någonsin blir nöjd liksom. För oerfaren för riktiga jobb och för mycket erfarenhet för praktik. Nu sa han i och för sig inte nej och jag tror att han egentligen vill ha mig så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0