13 månader senare!

Halleluja! Idag har jag klippt mig! Sist detta skedde var i Shanghai för ca 13 månader sedan. Inte bara hade håret blivit äckligt långt, det var nåt så fruktansvärt slitet längst ner. Istället för att tappa hårstrån som jag brukar göra i vanliga fall tappade jag hårtoppar, ca två cm långa bitar som bara trillade av längst ned från håret. Men nu är det frescht! Very frescht! Och jag är glad. Går omkring och drar i det och sniffar på det, ni vet hur håret luktar så gott när man varit hos frisören. Och inte nog med detta, jag har även fått i nya slingor i det! Även detta var smått nödvändigt, när det liksom inte riktigt gick att skämta bort den 20 cm långa utväxten längre haha. Tur att jag inte är så himla kinkig med sånt där. Hade jag varit det hade jag väl i och för sig sett till att få det ordnat tidigare. Sjukt nicigt är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0