Jamådduleva!!


Stort stort grattil till Louise på 25-årsdagen!Jag och Louise blev vänner redan samma dag min familj flyttade in det fina rosa huset i Täby för ganska exakt 20 år sedan. Jag minns att vi lekte kurragömma. Lite märkligt val av lek i ett halvtomt hus, men vad gjorde väl det. Vänner blev vi och har så förblivit sedan dess, även om vi på senare år bott på olika ställen och inte får tillfälle att ses så mycket. Men i jul är det jag som bjuder in till saftskål för att fira vårat åldrande! Louise är även hon en briljant skribent (inte lik som jag utan lik som Stephen jag skrev om här nedan) och hennes äventyr kan ni följa på Virrhönans irrfärder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0