En sån där bra dag

Ja igår var verkligen en härlig dag! Vaknade lagom tidigt, åt frukost och kollade på idolfinalen (bara ett litet minus här för att Tv4 har ett kommentarsfält bredvid bilden där folk envisas med att skriva typ "Grattis Erik till vinsten" vilket ju förstör spänningen något), fick ett sjukt bisarrt och ytterst oväntat samtal, knatade till Operan med trevligt telefonsällskap i form av Marianna och mötte upp mamma för att lyssna på lite julsång i foajén. Sen gick vi runt en sväng på stan och konstaterade att det var mycket folk. Sen åkte jag hem och på vägen började det snöa såna där härligt luddiga flingor vilket ledde till ett stort fånflin på mina läppar, utsträckta händer och lite dans på vägen från tunnelbanan. Sen hade jag ett par timmars lugn och ro här hemma med bra musik och begav mig sedan till en vän för härligt sällskap och jättegod middag. Kom hem lagom lullig och somnade gott. Bättre än så blir det inte en lördag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0