Storlekar hit och storlekar dit

Det är knasigt. Jag har precis slängt ner massa lakan i tvättmaskinen och var alltså tvungen att bädda sängen så jag har någon stans att sova ikväll. Jag har tre kuddar, två täcken, en bäddmadrass, fyra örngott, tre lakan och tre påslakan. Och jag tror mig inte kunna hitta en endaste grej som är av passande storlek för sitt innanmäte! Inte helt i alla fall. Alltså inget örngott som passar någon kudde helt bra osv... Känns som att det är olika storlekar på precis allt. Knasigt. Men nu är det rent och fint i alla fall och både örngott, påslakan och lakan (!) är i rosa med lila ränder och lila typ höstlöv på. Mycket intressant kombo fast inte riktigt så fult som det låter.

Nu ska jag damsuga och sen eventuellt städa lite på vår balkong. Ikväll blir det Latina (brasiliansk sallads och köttrestaurang, godast i stan!) och förhoppningsvis en liten sväng på någon klubb för min del i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0