Happy Hour - Spring!!

Så idag var vi i skolan och sen åkte vi till Starbucks och pluggade. Sen försökte vi få med oss några vänner ut på stan för en drink eller två men ingen (av de tre som var på tal i alla fall) verkade vara så på. Så vi satt väl hemma och ugglade lite, jag städade lite också, och funderade på vad kvällen då skulle bjuda på. Kvart i sju kom Marianna inspringandes och meddelade att det minsann är happy hour på Cotton's i en dryg timme till, hmmm ska vi åka dit? Frågade Bea men hon var upptagen med att prata med Harald så vi bestämde oss för att åka själva ändå för en drink eller två (minst två egentligen eftersom deras happy hour består av 2 för priset av 1) och lite middag. Hur trevligt som helst och dessutom träffade vi en svensk kille med sällskap som var där också så vi förflyttade oss till deras bord och tillbringade kvällen med dem. Johan heter han. Ska försöka komma ihåg det till nästa gång så att jag inte behöver sitta en hel middag och försöka komma på det. Vi har alltså träffat honom förut. Två gånger tror jag, varav den andra också var helt random på en klubb. Shanghai må ha många invånare men i vissa kretsar är det inte en stor stad ändå. Vi blev även inbjudna på en fest på lördag med andra svenskar så det kan bli kul! Imorgon blir det nog hemmakväll med kanske lite plugg, sen på torsdag har det uppenbarat sig någon slags billig studentgrej och på fredag blir det KTV och sen Glamour Bar med klasskompisar. Kuuuul va. När vi kom hem skulle vi dricka lite öl också och jag fattade inte varför jag spillde så på hela mig men sen var det visst hål i glaset. Så det kan gå. Min nacke knakade precis obehaglgigt mycket. Jag har tvättat idag också. Kuuuuul va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0