En dag till ända...

Och jag tror att min g-tangent börjar bli lite knasig, har upptäckt flera gånger de senaste dagarna när jag skrivit att det saknats lite g'n här och var i texten.

Jag kom iväg till Carrefour, kom hem med massa mat och vatten och åt en sjukt god sallad till middag. Det regnar fortfarande ute och min väderapplikation i hörnet visade förut halv sol och halv regn för imorn men nu har den gått och regnat till sig helt och hållet.

Jag längtar tills imorgon kväll! Vi ska äta middag med Diana och förhoppningsvis hennes pojkvän (hennes man är det till och med) och några vänner till dem. Sen ska vi till ett bryggeri på the Bund som jag tror har någon slags specialgrej imorn, mycket folk från skolan skulle dit så det blir nog prima det! Öl för hela slanten alltså. Sen har vi inga speciella planer för helgen. Plugga lite kanske och sen är det ju en kväll på lördag också! Borde göra den där att-göra-listan som jag tänkt fixa i flera dagar för att hålla ordning på allting, men jag kan ju tydligen inte ens komma mig för att göra själva listan. Så om jag glömmer boka flygbiljett hem så vet vi alla att det beror på att jag den där veckan i början av maj glömde bort att göra min att-göra-lista. Nu är jag trött på internet och dator (fast glad att vårat eget internet är igång igen (OCH våran dusch i lilla badrummet! Dock gick ngt i stora badrummet sönder när rörmockaren var där så vi har återigen bara en dusch haha. Hade väl två i kanske fem minuter) ), ska nog läsa lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0