Date? Dejt?

Date? Dejt? Båda låter lika förjävligt illa och är inget jag i normala fall sysslar med, men ändå gick jag med på detta konstiga fenomen ikväll. Visserligen var det fantastiskt trevligt, men helvete, vad är det för trams? Ska kanske väntamed att skriva mer tills imorn när vinet och gtsarna runnit ur kroppen.

Annars hade vi en mysig svenskdag med brunch, plugg, shopping. Bra grejer helt enkelt. Dåligt med skrivande här bara. Är fortfarande skyldig en pekingskildring också, men nu börjar jag få tillbaka lusten att skriva om det så snart kommer det nog! Lagom tills alla hört om det på andra vägar. Jaja, man kan inte alltid vara snabb...

God natt (och godmorgon för mig igen om fyra timmar usche)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0