Ny dag!

Vaknar upp i ett soligt och milt Shanghai. En liten gnutta bakis, men mest excited för dagen och kvällen som komma skall! Om bara en liten stund ska vi bege oss av och tömma bankomaten för att sen möta upp två av våra söta klasskompisar på Nanjing Lu. Där ska vi shoppa tills plånböckerna blöder är det tänkt och sen är planen att eventuellt gå med dem till en marokanska bar som är väldigt populär här!

Kvällen igår var ok, den svenska after worken vi var på var inte särskilt spännande, för mycket svenskar kände jag själv. Man har blivit så van vid den öppna atmosfären på skolan och andra barer och klubbar att det var lite drygt att komma tillbaka till det här svenska där alla ändå ska hålla sig på sin kant. Bea drog dock ett tjusigt nummer som gjorde kvällen lite roligare haha. Mer om det sen jag har lite brådis nu tror jag bestämt. Sen var vi på I Love Shanghai igen, även det var lite av en störig upplevelse då det är samma killar som hänger där hela tiden och de är väldigt fulla hela tiden och alldeles för på hela tiden. En av dem var dock väldigt trevlig igår och jag pratade även massa med en jättegullig tjej som var här och jobbade som lärare. Jaja.

Hoppas ni får en underbar dag hemma i Sverige och att ni njuter av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0