Näe ni

Jag har ingen lust att skriva något idag. Kanske litegranna då bara. Idag har vart kul som vanligt, tidig skoldag, alla sköna människor o klassen och på rasterna, åka hem o äta, fixa lite naglar, fått tvättmaskinen fixad, tvättat massa, spanat in gymmet, postat ett vykort till pressbyrån på norrmalmstorg, städat lite inför imorn, glömt borsta tänderna innan jag gick och la mig... Ungefär så.

Imorn ska vi alltså ha en liten fest. Det ska bli kul! Eftersom de flesta bor på korridorerna uppe vid skolan så har alla tyckt att det vore en ypperlig idé att ha en fest hemma hos oss där man faktiskt får plats mer än fem pers i samma rum. Sagt och gjort, imorn kommer det över lite folk från vår klass och några från andra klasser också. Sa jag att det ska bli kul? Det ska bli kul.

Idag har Bea och jag bevittnat en brottsplats. Tror vi. Det var lite konsit färg på asfalten utanför huset, och sen var det en vit ring ritad runt den med krita. Ni vet så där som de gör på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0