Kuuuul!

Stockholm kan slänga sig i väggen!

Jag älskar den här stan! Jag älskar alla våra söta klass- och skolkamrater! Jag hade underbart kul både hemma hos oss och även senare på Attica dig de flesta av oss fortsatte! Alla är så söta! Svensk-Oliver var nog lika full och party som jag, mexikan-Erick var kvällens hjälte på dansgolvet och räddade mig från läskiga andra män, och alla andra var bara roliga! Jag riktigt längtar efter att träffa dem alla igen, kanske blir det någon man får se imorn, vi verkar alla ha lovat bort oss på olika saker till höger och vänster haha. Är det inte underbart att bara längta tills det blir måndag igen och man får åka till skolan och träffa alla!? Just precis nu skulle jag dock inte vilja åka någonstans, jag vill bara sjunka ner i sängen. Vi gjorde en tapper insatts innna vi gick och la oss och åt massa mackor och lite pizzarester och svepte lite bakisbrus. Kommer bli bra det här imorn tror jag allt.

Och Stockholm kan verkligen slänga sig i väggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0