Jag tror...

...att jag börjar bli lite för upptagen för den här bloggen va.

Skojjjjaaaaa. Lite mycket nu bara.

Idag hade vi vår första lektion i teckenskrivning. Fast det var mer en repetition av massa saker vi redan gjort på de andra lektionerna så det var inte så värst spännande. Men trevligt att vi fick vara i det stora fina huset iaf. Mitt på campus ligger ett gigantiskt jättehögt hus (30+ våningar om jag inte minns fel) där det från början ryktades om att alla språkkurser för nybörjare ges. Det var ju inte riktigt sant kanske. Eller de flesta får vara där, men inte vi, vi får hålla oss i ett lite mindre vackert hus med enbart tre våningar. Men vi går i bästaste klassen någonsin så det gör inte så  mycket. Marianna och jag åkte till Starbucks efter skolan och satt där och pluggade, var jätteskönt och mycket lättare att koncentrera sig än hemma. Skrev en jäkla massa tecken, de flesta ganska fula men det tar sig nog snart. Imorn är det tidig skola och på kvällen ska vi hem till en supergullig tjej tillsammans med en annan supergullig tjej som heter Sean och sen har Julian i vår klass och hans kompis Victor lovat laga mat till oss. Sen ska vi ut på stan på ladies night. Kuuul va? Jorå. Med lite fantasi kan man få det jorå att låta som fläskkött på kinesiska. Zhuo rou tror jag det heter. Jaja. Sova nu va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0