Jag går vidare

Jag inser själv att det ju kanske är lite töntigt att skriva det här när jag faktiskt ligger i sängen med min älskade åva-tröja på, men jag berättar det ändå. Igår köpte jag mig en ny skoltröja! Inte från Åva alltså utan från Fudan. Jag har haft den på mig hela dagen idag och den var väldigt skön ska jag ta och berätta för er. Fast den luddade väldigt så tröjan jag hade under (vit) bidde alldeles svart. Jaja. Dock måste jag även införskaffa en utan dragkedja för det är dessa som brukar bli mina absoluta favoriter.  Ett stort steg, jag är ju annars som ihopväxt med mina kära gymnasieplagg. Men som sagt, kanske dags att gå vidare så här fyra och ett halvt år efter jag faktiskt slutade där. Inte ens bror går ju kvar för tusan. Vad det nu har med saken att göra. Det har det nog inte. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0