Ja ni...

Jag är trött.

Tidig morgon i morse och högt tempo hela förmiddagen i skolan. Sen gick vi med några klassisar och åt koreansk lunch, det var ganska så gott. På vägen hem tog vi vägen förbi köpcentrumet på våran gata (vägen förbi, det finns väl ingen annan väg än just vägen förbi att ta när man ska hem till oss...) och fick lite manikyr och hade lite kinesiska- och engelskaträning med dem som jobbar där.

Borde plugga men jag känner hur ögonlocken börjar bli tunga fast klockan bara är tio. Bea är förkyld. Ligger en gigantisk hög med använda näsdukar på hennes golv. Fräscht. I början av vår vistelse här var ju på en restaurang som heter Duck King och åt pekinganka. Bea blev magsjuk. I lördags var vi på Hot Pot King. Bea blev magsjuk. Observera den gemensamma faktorn i de båda namnen. Ganska ironiskt. Hon har själv deklarerat att inte ens Burger King kommer tillåtas ingå i hennes matvanor framöver men det ska vi nog lyckas ta ur henne. Inte för att det finns Burger King på så många ställen här och inte för att det är särskilt rolig mat att äta men ändå.

Jag måste skriva mail till Ninnie och jag måste skriva mail till Jossan! Men det är inge kul att skriva när man är så här trött så det får vänta lite till. Men inte så mycket.

Jag skulle även vilja efterlysa en viss herr Allerman. Ska du ta och logga in på skype nån gång elleeeer?

Beslutsångest. Rycka upp mig, plugga - eller borsta tänderna och kolla på Prison Break i sängen? Hm. Kanske det senare och sen plugga lite imorgon bitti? Haha jag är ett sånt skämt som fortfarande lurar mig själv på det viset, efter alla gånger jag tänkt likadant och väldigt sällan faktiskt gjort det. Hohohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0