Hen hao

Ja det gick ju bra det där också. Inga problem. Såg till att hålla mig vaken någon timme efter att vi kommit hem för att nyktra till lite och sen var det inte hela världen att gå upp och gå till skolan. Orkade till och med vara social och luncha med massa klasskompisar efteråt samt "plugga" en stund på Starbucks med Bea och Julian. Nu försöker jag få tag på en bankkvinna i Sverige, mamma måste hämta ut en ny dosa till mig senast ikväll för att Eric ska kunna få den innan han och Johan åker hit på fredag. Mobilnätet här är så kasst så att hälften av gångerna går det inte ens att ringa och sen var det bara upptaget hos henne men till slut så svarade hon iaf. Så nu måste jag sätta mig och skriva en fullmakt, scanna in den och maila den till henne suck. Och hoppas på att mamsen hinner hämta ut den i em eller imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0