Happy Birthday?

Jag vaknade för en liten stund sen och när jag låg där och försökte bestämma mig för om det var dags att gå upp eller inte så hörde jag plötsligt någon spela happy birthday om och om igen. Oj vad de firar tänkte jag men sen kom jag på att det nog kommer från sopbilen. En gång när vi åkte hem mitt i natten så såg vi nämligen en sån där sop/städbil som åkte omkring och tvättade gatorna, och den spelade happy birthday på högsta volym för att andra bilar och cyklister och fotgängare skull flytta på sig för den åkte nämligen lite kors och tvärs överallt. Såg dock några som gick på trottoaren som blev helt duschade för att de inte hann flytta på sig. Hoho. Gulligt låtval i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0