Du, vi drar nu!

En kille hoppar på Bea på första klubben vi var på igår. Han bara reser sig upp ur soffan han satt i, pekade på Bea och skrek BEATRICE! JAG HAR FÅTT DIG I JULKLAPP! Random? Ja. Så det visar sig att den här snubben är kompis med en kille som brukar klippa sig hos Bea hemma i Sverige, och då har Beas kund sagt till sin shanghai-kompis att det kommer ner en blond filur i januari. Därav julklappen. Några ord växlades innan baren lockade för mycket. Någon timme senare är vi på väg att gå därifrån, och Bea ska då bara säga till Peder som han hette att vi går vidare och kolla vad de skulle göra. Men istället går hon fram till en helt annan person och börjar ge honom dessa uppgifter istället, men jag tänkte att jaha det där var väl någon annan snubbe hon hunnit prata med när jag vänt bort blicken. Men icke. Bea var fullständigt övertygad om att snubbe 1 och snubbe 2 är samma person och så ville hon vara trevlig och säga att vi skulle gå. Inte undra på att snubbe 2 verkade lite förvirrad, men han spelade väl med rätt bra och tog snällt Beas nummer och gav henne sitt haha. Först när vi gått därifrån och jag fråga vem den här killen var så kom missförståndet fram. Tål att tilläggas att de här två herrarna inte var lika för fem öre. Dock så kände de varandra så med lite smsande så hamnade Beas nr till slut hos rätt person så nu ska vi nog träffa snubbe 1 i veckan för lite öl. Så det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0