Dramtik hos SuperSwedes

Blev brutalt avbruten alldeles nyss mitt i skrivandet av föregående inlägg av att jag hör Bea (som för tillfället ligger på soffan) börja störtgråta och flämta något till Harald som hon pratade i telefon med. Jag blev så klart orolig och kilade ut på en gång, och då satt stackars Beis där och hade panik över att hon inte kunde andas. Stackarn har varit förkyld hur länge som helst och ikväll gick vi utomhus en massa när det var riktigt kyligt så det blev lite värre igen och nu var näsan helt igentäppt och hon tyckte det var svårt att andas genom munnen. Men hon lever och andas igen nu. Tur det.

Om ca 32 timmar sitter Marianna och jag i en taxi på väg till flygplatsen för att plocka upp Eric o Johan! Kuuuul! Om vi nu inte blir för fulla på studentpartyt imorn och somnar i en buske någonstans i Shanghai. Eller buskar är ju inte så vanligt förekommande här iofs, men kanske bakom en soptunna? Fast antalet soptunnor och buskar är nog rätt lika iofs. Ni förstår vart jag försöker komma. Jeje.

Kommentarer
Postat av: Eric

här ska de fan inte sovas bakom nånting, bara i och det är i sängen i god tid! förväntar mig 2 pigga och glada flickor på flygplatsen på lördag morgon! ;-) yeah right.. lovar att vi kommer sitta där till typ middags tid.... hehe

2008-03-21 @ 00:55:51
Postat av: martina

två bra och en dålig nyhet:

bra1: ingen somnade bakom någonting utan alla är i säkert förvar i lägenheten

bra2: jag är inte det minstaste full

dålig: klockan är kvart över tre vilket betyder att vi ska gå hemifrån om tre timmar och 45 minuter

men jag lovar att infinna mig pigg och glad i vilket fall! förhoppningsvis i tid också :) och i detta nu sitter ni och svävar däruppe någonstans, hoppas ni har det bra!

2008-03-21 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0