Bästa klassen jajamänsan

Idag har vi umgåtts hela dagen och kvällen med våra klasskompisar! Vi mötte först upp dem vid ett stort fejkshoppingcentrum mitt i city där vi spenderade en hel del av både tid och pengar. Har för tillfället ingen aning om vad jag kom hem med till slut, men det visar sig väl när jag packar upp imorgon. Sen Begav vi oss över till ett marockanskt ställe, bar/club/restaurang, där vi satt ute (! första mars !) och åt middag och drack drinkar i nästan sex timmar. Hur mysigt som helst och så himla kul att lära känna några till från klassen lite bättre! Många nationaliteter var representerade kring bordet vill jag lova. Stället var jättemysigt, det ligger mitt i en av de sällsynta parkerna här i stan, helt omgiven av en liten sjö, och bara inrett med massa marockanst mys. Dock var det ju kanske inte jättevarmt, hade inte suttit fel med en av våra i Sverige så kära gasolvärmare. Och även om detta var ett ställe av det lite dyrare slaget så kostade det hela inte mer än en drink på Sturecompagniet ändå. Sen var tanken litegrann att vi skulle gå ut, men när vi var hemma och vände så var det helt plötslgt vääääldigt skönt här inne i värmen och lika olockande att byta om, sminka sig, gå ut i kylan igen etc. Så jag pratade med mamma på skype istället. Hade fått nog med action för en dag. Och imorgon ska vi träffa några andra från skolan (det är så roligt, alla byter nummer hej villt så titt som tätt ringer det någon som man kanske pratat med en gång och frågar om man vill ses, sjukt trevligt!) för brunch och på eftermiddagen är det svensk filmvisning som gäller. Det är mycket nu va...

Men nu ska jag nog sjunka ner lite djupare och titta på lite prison break tills jag slocknar. Jag borde inte tillåtas köpa tv-serier, jag fastnar på en gång. Spelar tydligen ingen roll att jag sett det hela förut. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0