Artyparty

Ikväll är det visst fest hos Super Swedes tror jag! Återstår väl att se om jag har någon dator kvar att skriva på efteråt hehe. Har ingen aning om hur mycket folk som kan tänkas komma, vi själva har väl kanske bjudit en 20 pers eller så bara, lagom tyckte vi, men det kommer nog vara några som tar med sig mer folk också. Men alla vi har bjudit är iaf underbart trevliga så jag hoppas det blir kul! In i dimman helt enkelt. Farligt, vi har ett antal liter kinesiskt risvin som är hur starkt som helst, jag hade tänkt hålla mig till min hederliga medhavda svenska sprit men det kommer nog sluta med att jag bara mååååste prova lite risvinsdrinkar. Sen kommer jag garanterat vara i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0