Abstinens

Ja det blir inte mycket skrivet här i dessa dagar. Har ju knappt varit hemma för tusan, och när vi väl är det så försöker jag plugga lite och har dessutom min tillfälliga rumskompis Johan som verkar lida av svår abstinens av sin egen dator och därför ständigt sitter med min. Men det får han så gärna göra. För tillfället är dock resten av hushållet parkerade i soffan och kollar på X-Files. Själv sitter jag och väntar på att några kompisar från skolan ska ta sig ner mot stan, sen ska jag möta upp dem där och köra någon slags utgång. Ganska dumt med tanke på att det är lektion kl 8 imorgon, men det var allt för länge sedan.

Senaste dagarna har annars spenderats på stan, shoppandes och ätandes. Killarna har shoppat en hel massa grejer och vi andra har väl kommit hem med en och annan påse också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0