Varmt

Vänner, det är varmt här. Något så fruktansvärt fuktigt är det också. Sitter i sängen i bikiniöverdel och sverigeshortsen (tar emot just idag men de är så svala!) och rinner bort! Droppe för droppe tynar jag. Försöker hälla i mig vatten i samma takt men jag vet inte om det är möjligt. Av Bea och Marianna märks fortfarande inga spår, sover antar jag. Jag har hunnit lämna lite pengar till tant mäklare och betalat våra räkningar samt läsa massa dåliga artiklar om matchen. Nu står valet mellan att åka till Starbucks och plugga (men då måste jag ta på mig mer kläder vilket tar emot) eller att röja upp snabbt på mitt rum och sen plugga hemma.

Ikväll ska vi på middag med Jon och Julia i vår klass. De är deras sista kväll i Shanghai, imorgon flyttar de hem igen :( Sjukt sorgligt. Men vi har styrt upp lite överaskningsfest efter middagen också så förhoppningsvis blir det en rolig kväll i alla fall. Klart det blir! Och imorn är det midsommar! Trist att vi måste gå i skolan bara, men sen vid 18-snåret, då intar vi O'malleys och äter svensk mat och dricker snaps! Free flow av öl också fram till 23! Wiiihaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0