Så mycket för det va

Haha. Här kommer jag och meddelar glatt att jag är tillbaka. Vad hände sen? Inte mycket va. Men jag har inte tid! Idag kommer jag nog ha sex timmars sammanhängande tid hemma (förutom för sömn då), det har inte hänt på länge tror jag. Ett himla flängande har det varit. Var eviga kväll. Och skola på dagarna så klart. Fotboll ett flertal kvällar den senaste veckan. Senast inatt, Holland-Frankrike. Galet var det! Kul! Ösregnade när vi vinglade ut från puben vid femtiden på morgonen, bara att fälla upp det läckande paraplyet och leta taxi. Det var inte det lättaste, tror vi till slut kom hem vid tjugo i sju eller så. Var evigheter sedan jag blev så blöt av regn senast! Oftast kan man ju ändå välja sina tillfällen för när man är ute eller inte om det regnar, men inatt hade vi verkligen inget val. Det vräkte ned, inga taxis. Men det var mysigt ändå på sitt sätt.

Ikväll blir det middag med våra älskade filipinska vänner från klassen, de åker nämligen hem redan på fredag nästa vecka. Sen bär det av till Big Bamboo för match. Nervöst. Vill liksom att vi svenskar ska få bli lika glada som holländarna var igår! Tycker jag att vi är värda.

Jaja. Kanske ska sluta snegla på mina kinesiskaböcker nu och faktiskt plugga lite. Snart prov, och dessutom stormar Andy med vän in här på måndag eftermiddag... Det är mycket nu va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0