Jag skäms

Ja det gör jag. Norrköping ligger nästan precis på östkusten. Man kan åka in i Bråviken så kommer man till själva stan. Ja det kan man. Jag trodde faktiskt att Norrköping låg någon annanstans. Lite längre upp och mycket mer inåt landet. Nu har jag gjort min läxa. Jag har studerat en Sverigekarta med lagom många städer utsatta, har även lärt mig att Motala inte heller ligger där jag trodde att det låg. Vet inte riktigt vart jag trodde att det skulle vara, men inte vid den där sjön (höll jag på att skriva, jag VET att den heter Vättern, även om jag allt som oftast blandar ihop den med Vänern) i alla fall. Jag ska nog fortsätta stirra på kartan en stund, kanske kan jag lära mig något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0