Happy B-day Erick!

Allas vår mexikanske vän Erick fyllde år igår! Detta skulle så klart firas och det gjordes det, med besked! Kvällen började med en tidig middag på tepanyaki-restaurang, maten var god och saken var äcklig men dracks ändå. Var närmare 30 pers där och det var kul att stöta på lite nytt folk också! Tyckte lite synd om servitriserna som fick stå ut med många timmars skrälande och sjungande från överförfriskade latinamerikaner, men de verkade ta det ganska bra ändå och insåg att det var lika bra att bara fortsätta komma med sakeflaskorna.

Efter middagen rullade vi över till Mural där det var ett liveband som spelade salsamusik. Inte jättemycket folk där men det var kul ändå, oliver var gravt överförfriskad men dansade glatt ändå. Lia dansade lika glatt med honom men blev sen lite yr, och Sean hånglade med en kines som hon fem minuter tidigare bett oss rädda henne ifrån. :)

Sen började det dö ut lite där så efter lite kringåkande hamnade vi på Velvet Lounge där jag för första gången i Shanghai träffade på en vakt som inte ville släppa in oss för att det var för fullt. Tre minuter senare hade jag lurat in hela sällskapet på 8 personer, så det var väl inte sådär jättemycket allvar bakom vaktens agerande, men jag blev ändå förvånad. Sen var vi kvar där ett par timmar kanske innan det var dags att bege sig hemåt. Vaknade sen upp i morse och trodde jag var döende minst, blir ingen mer sake för min del på ett väldigt bra tag nu. Huga. Men nu börjar jag bli människa igen, skulle vilja gå ut på en liten promenad men det var ju tusan att jag skulle missa dagsljuset, det blev precis mörkt. Behöver ladda på min mobil också. Och eventuellt köpa lite choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0