Så tomt

Ja nu är alla borta igen. Eric, Ninnie och Viktor har lämnat oss efter en rolig vecka med fullspäckat schema från morgon till morgon. En vecka kvar nu. Helt stört. Hade en underbar utekväll igår men de allra bästa vännerna, slutade med att vi står på dansgolvet med tårarna sprutandes och bara kramas och försöker förstå att det här fantastiska halvåret tillsammans tar ett abrubt slut på onsdag. Jag som inte brukar gråta av farväl, nu känns det helt vidrigt att skiljas ifrån dem. Vi sågs för middag ikväll också och stämningen var väl kanske lite låg, men än är det inte riktigt farväl, vi har morgondagen och imorgon kväll också på oss.

Sjukt trött just nu, hann sova två timmar i morse innan det var dags att hoppa in i en taxi med Viktor och lämna honom på flygplatsen. Fick med en hel resväska med mina saker dock så det var skönt.

Kom precis på att jag ju har två stycken gamla svenska dagbladet med tillhörande korsord som jag inte har varken läst eller löst, det ska jag nog ägna mig åt nu innan jag somnar.

Vänner, vi ses snart! Smaka på den va! Om en vecka är jag på Heathrow och väntar på sista flighten över till Sverige, hur sjukt är inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0