Näst sista kvällen

Idag lämnade vi vår lägenhet. Var väl med någon slags hatkärlek, den har varit bra på många sätt men väldigt mycket mindre bra på många andra också. Jaja, nu är den ett avslutat kapitel iaf. Bea och Marianna har installerat sig på ett hotell i närheten av flygplatsen för att varva ner lite, jag tog mitt pick och pack och flyttade in hos Victor, Victor och Julian istället. Inte redo att bara klippa banden sådär från dem ännu.

Victor och jag var på en snabb middag, sen satte jag mig på vardagsrumsgolvet och packade om lite, tänkte att jag skulle lyckas eliminera ett handbagage men det gick knappast vägen. Men lite bättre blev det väl iaf. Kanske. Sen har vi mest suttit med fötterna på balkongen och blåst såpbubblor och druckit gts och pratat. Imorgon ska Victor och jag laga lite lunch och sen kommer två av hans kompisar över och äter med oss, sen återstår att se vad som händer med resten av dagen. Måste klura ut vart sista middagen ska inmundas också! Sen på måndag morgon är det bara att åka ut till flygplatsen, kl 11 lyfter planet och kl 23.05 är det menat att landa på Arlanda, med ett litet stop i London däremellan.

Igår kväll försökte vi oss på en liten utgång, drog ihop lite blandat folk som fortfarande är kvar här och drack oss lite full på Volar. Var kul, men det är inte samma sak längre när halva järngänget har åkt hem.

Kvällen har verkligen gått över i sitt lite osocialare stadie nu, vi fyra sitter utspridda i soffan, alla med varsin laptop och Bictor och Julian spelar lite sporadiskt på x-boxen. Tror att jag ska ta mina farväl snart och dra mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0