Inflyttnings/end of semester fest!

Ja den ägde rum innan den hemska händelsen i nedanstående inlägg. Var hur kul som helst, men även den slutade nog lite i misär då en ölflaska tappats/ramlat/kastats ned från deras balkong på 26e våningen och landat på en dyyyyyr BMW som stod parkerad typiskt olägligt rakt under. Polisen kom med buller och bång, bilägaren var - av förståeliga skäl - ganska så förbannad och alla var snabbt tvungna att utrymma lägenheten. Önskar jag hade bilderna från deras balkong på datorn, inte fy skam att sitta där och dricka sin morgonjuice och se ut över Shanghais vackraste skyline. Går allt som jag vill hoppas jag på att kunna göra just detta i ett par veckor i höst haha.

När alla gått fick vi i efterhand höra att Julian, en av värdarna tillika min klasskompis, brutit knogarna. Ung och jävligt dum som han ibland är hade han i ren ilska försökt slå ner en betongvägg. Antar att väggen vann. Igår sattes han på ett plan hem, och nu är han i Kanada för operation. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det hela så jag tror det är bäst att jag avstår helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0