Veckans händelse

Måste väl ändå inlämnandet av uppsatsen vara. Svårt att tänka sig hur det hela började i början av september med ett tomt dokument, och nu har slutat i den största word-filen jag själv varit med och skapat. 59 sidor sågning av nätdejtingfirmornas marknadsföring och varumärkesinkompetens. Svårt att tänka sig att när uppsatsen väl är godkänd (förhoppningsvis till och med väl godkänd) kan jag både plocka ut en kandidatexamen och, om jag inte missförstått det hela, även titulera mig civilekonom. Det senare låter mer som ett skämt, hur ska lilla jag kunna bidra med något ekonomigt? Haha hoho. Så här såg det stor ögonblicket ut, då handledaren helt plötsligt flyttade fram inlämningsdagen med två dagar (utan att meddela gruppen) hade vi helt plötsligt lämnat in den med över två dygns marginal till deadline! Tjusigt eller vad:

image74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0