Tvätt

Min lägenhet är för närvarande fylld med blöt tvätt från golv till tak. Jag tänkte att jag var klok som tog med mig tvättkorgen till Täby när mamma ändå skulle hämta mig med bilen och började glatt tvätta hos henne. Dock visade det sig att det är något knas med elen så det går bara att köra antingen tvättmaskinen eller torktumlaren åt gången annars dör båda. Så jag tänkte ju då att det är bättre att prioritera att tvätta så kan jag torka det sista hemma, bara det att tiden blev knapp och inget hann torka där. Så nu hänger det tävtt från varenda liten möbel. Fanns det bara lite värme skulle det nog bli en bra ångbastu här inne. Känner jag mig själv rätt kommer det även att dröja ett antal dagar innan allt är undanplockat också. Menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0