Täcken o tecken, allt lika snurrigt!

Det är ju kanske inte jättekonstigt att alla tecken ser ut som bara blurrblurr fortfarande. Försöker lägga dem på minnet hela tiden men så glömmer man dem två sekunder senare ändå. Om vi kör en hemmadag imorn också ska jag nog tjuvstarta lite med pluggandet, har en bok med mig från Sverige.

Men tÄcken däremot, att de ska vara så svåra att förstå sig på här? Just nu sitter jag här med två tecken i helt olika storlekar och tre påslakan i ännu mer olika storlekar. Tror att jag har ett lila påslakan och ett täcke som kan tänkas passa, men sen är det ju så att jag överst i sängen vill ha ett rött påslakan som inte ser ut som en äcklig lila sörja som det lila gör, och då passar inte det röda påslakanet med det kvarvarande täcket. Så nu har jag för tillfället lagt in ett för stort täcke i det röda påslakanet bara för att det ska se lite mysigt ut i rummet. Samma sak med kuddarna förresten. Har sex örngott och tre kuddar, även här är det mesta av olika storlekar. Roligt dock att IKEAs örngott här har helt annan form än hemma. Eller roligt och roligt, det är väl ganska självklart eftersom alla kuddar ser olika ut också, men ändå. Jaja. Det här var nog det minst intressanta inlägget jag någonsin knapprat fram. Nu ska vi strax äta varma mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0