Poängen ja

Just det ja, det jag skulle komma fram till i förra inlägget var alltså att jag nu har ett ljuslila och ett mörkrött täcke och kuddar och att det skär sig väldigt mycket. Vad det nu skulle spela för roll över huvudtaget men så är det. Och dessutom är det växttema på båda. Höstlöv på det lila och typ blommor på det röda. Tyckte väl jag saknade en poäng. För gud vad mycket mer intressant det blev nu. Jag kanske bara ska gå och äta mina varma mackor och lägga ner det här för idag. Och vet ni sen kanske jag ska titta på en film. Kanske helt själv till och med. Jag vet inte hur många månader det var sedan jag gjorde det. Ska bli intressant att se om tålamodet räcker eller om jag blir för rastlös. Ska försöka fånga mamma på skype under kvällen också. Helt sjukt vad dagarna bara försvinner här! Tror att kinesiska dygn är kortare än andra för att de ska hinna med fler dagar på ett år så att inte så många måsta ha födelsedag på samma dag. Oki hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0