Louise!

Jag kommer inte åt min andra blogg härifrån, och det var där jag hade länken till din blogg! Kan jag få din adress igen tack :) Har precis kommit hem till lägenheten igen efter ännu ett besök på Carrefour! Måste nog säga att de har ännu fiffigare grejer i Frankrike, men priserna här är ju väldigt svårslagna. Tycker faktiskt de kunde hedrat sitt franska arv och haft med Orangina i sortimentet, men icke. MEN de har KIWIjuice! Kiwijuice är min nya drog. Den färskpressade slår allt annat, men även andra sorter är sjukt goda. Innan jag köpte den första gången tänkte jag att det skulle vara jättesurt och så, men då glömde jag ju att vi i sverige äter kiwisar som är fraktade en evighet och aldrig fått mogna ordentligt. Här har de minsann fina grejer. Så sjukt gott.

Facebook funkar inte i detta ögonblick om någon undrar varför jag kommunicerar på detta vis. Fast Louise är för övrigt värd ett eget inlägg ändå så det så.

Kommentarer
Postat av: Louise

OH! Jag måste säga att jag känner mig grymt hedrad över att få ett helt inlägg dedikerat till mig! Blir nästan lite avundsjuk på kiwijuicen, det låter sjukt gott, men för ca 16 år sen sa nån doktor åt mig att jag inte tålde kiwi så sen dess har jag aldrig smakat....fast om de ändå inte är mogna i Sverige så känns det ändå inte lönt :-)

Här är adressen: virrhonansirrfarder.blogg.se

Ta det lugnt med kineserna!
KRAM

2008-01-30 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0