God morgon, ja verkligen

I morse när jag tyckte synd om mig själv för att jag inte kunde hitta någon varm och skön kofta i garderoben att ha på mig kom jag på att mamma faktiskt gett mig pengar i julklapp just för att hon tyckte vi skulle gå ut och köpa nån stickig grej att värma mig med. Jaha, tänkte ja, det var ju dumt att jag gjorde av med de pengarna på annat. Men se sen kom jag på att det hade jag nog inte gjort ändå! Och inte har jag gjort av med några av de andra julklappspengarna heller, utan de ligger i ett kuvert i en påse som står under ett bord i mitt rum! Så helt plötsligt blev jag några tusen kronor rikare. Himla praktiskt om varje dag kunde börja så, då skulle det minsann vara bye bye jobbiga csn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0