Gåshud

Oki så de varma mackorna var jättegoda! Men nu ligger jag här alldeles ensam i ett rum och är inte alls jättevarm. Fast det är inte sååå kallt i rummet, säkert typ 15 grader iaf! Tur att jag har mina två omatchande täcken iaf, men allt som sticker upp ovanför är väldigt kallt. Fast jag får skylla mig själv som trotsar kylan och inte sover i massa kläder. Men jag gillar inte att sova i typ långärmat o grejer, det känns obehagligt. Så nu gör jag inte det. Får se vilket skick jag vaknar i imorn men har jag klarat mig hittills så ska det nog vara lungna puckar. Måste skaffa ett sånt där datorbord till sängen tror jag, var inte alls bekvämt att ligga så här och jag missar alla tangenter hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0