Fynd från Apoteket

Efter farvälandet med Johan var vi på apoteket och skulle köpa bra-att-ha-med-sig-saker. Utan att ens ha fått tag på allt blev det till att langa upp 400kr. Jag börjar fundera på om man inte bara kan skita i alla rekomendationer och orosmoment och helt enkelt bara ta det som det kommer. Folk har väl rest i alla tider utan alla dessa preparat man nu "måste" ha med sig? Inte vet jag. Fast man kommer nog vara glad över att ha det mesta när man väl är där ändå kan jag tänka mig. Känna sig hemma när man borsta tänderna med Sensodyn o grejer.



Ett urval av det som fick följa med hem från Scheele

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Apoteket är alltid bra! :)

2008-01-05 @ 21:37:37
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: martina

ja apoteket är bra skit.

2008-01-05 @ 21:52:50
Postat av: Louise.S.A,

Oj så intresant, verkligen. Men det måste väl vara svårt att lära sig deras språk. Fast jag är nog inte lika ambisiös som du verkar vara. Skolan med prov och lektioner var inte min grej, jag höll mig bättre till på dem praktiskt lektionerna och då man fick skriva som svenskan osv.

Vet du nått om visum? Ex. om man måste göra det i Stockholm eller om man kan göra det i Göteborg och skicka pappaerna till Stockholm sen.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-05 @ 21:53:25
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0