En lång lång dag

Jag skulle kunna somna sittandes vid datorn nu på momangen men det har jag inte tid med. Idag har jag iaf hunnit med en massa saker:

  • Komma hem alldeles för sent (och lite för full, hur hände nu detta?) från middag, tv-spelande och roligheter hos Linus
  • Gå upp alldeles för tidigt
  • Hämtat ut visum på kinesiska ambassaden (yepp, vi blir nog insläpta i landet som det ser ut)
  • Åkt buss till stan från ambassaden istället för att knalla över gräsfältet som kallas Gärdet och hade gått snabbare (men detta snedsteg ledde till att jag träffade sveriges bästa pressbyråkille iaf)
  • Svept ett glas koleravaccin till
  • Upptäckt att jag glömt att ta den sista sprutan på den japanska encephaliten
  • Åkt och tagit den bortglömda sprutan
  • Mött upp Bella och Liam i Västermalmsgallerian för shoppelishopping och lunch
  • Släpat med Bella och Liam till 3 för att alla skulle få beundra det lilla underverket
  • Hämtat ut Bellas trasiga telefon, som nu inte bara var hel utan helt utbytt till en ny. Fick träffa en gammal 3-räv i butiken som jag inte sett på länge som en liten bonus
  • Pratat kanske sju gånger med mamma och en gång med pappa (detta kräver sin tid ska ni veta, därför får just de två vara med på listan)
En trevlig dag allt som allt, gjorde av med lite för mycket pengar under delen shoppelishopping kanske, men det var bra grejer. Nu väntar jag med spänning på att hemsidorna vi fixade igår ska komma igång och funka! Så snart de är uppe är jag redo att åka till Shanghai. Måste bara tömma mit rum på alla jävla saker. Och packa det jag ska ha med mig. Och träffa den o den o den. Och jag som bara vill sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0