Det går fort nu!

Nu är det bara 18 dagar kvar tills avresa! För min del skulle vi lika gärna kunna åka imorn, jag börjar bli trött på att bara planera och förbereda, ska bli skönt att faktiskt komma iväg. Fast just imorn är kanske en dum dag att åka då det varken existerar visum eller csn-pengar än så länge.

Idag har nog det första riktiga farvälets tagit, av Johan som sen far iväg mot Halmstad igen och inte kommer hem innan vi åker. Sorgligt. Inte för att vi ses så värst ofta annars heller men nog är det i alla fall betydligt mer än en gång på 8 månader som det kommer bli nu! Tur att det finns facebook. Annars har det gått väldigt dåligt med mina farvältaganden, jag bestämmer hela tiden att jag ska träffa personen i fråga igen, så det kommer bli ett himla farvälande de sista dagarna nu. Och Erik bara skickar en massa sms från Alperna. Inte utan att jag blir lite sugen på att vara där med honom. För att inte säga jätteväldigtotroligt mycket sugen.

Kommentarer
Postat av: Louise.S.A,

Vart ska du fara och vad ska du göra där?

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-05 @ 21:26:32
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0