Tyst med dig grisen

Jag och min grishögtalare har ett problem, vi är inte riktigt överens ikväll. Han för ett himla liv hela tiden och är inte alls nöjd över att jag har två mobiler som ligger här och utsöndrar och tar emot vågor som han snappar upp. Knasteriknasteriknasteri låter han mest hela tiden. Vad ska vi göra åt det här va? Jag vill ju inte behöva slänga ut honom liksom, han är ju min lilla gris som håller mig sällskap varje kväll innan jag ska sova och kollar på något mindre hjärnstimulerande program eller tv-serie. Hm. Jag ska prata allvar med honom. Och om ni funderar över varför högtalaren knastrar så är det så klart för att han har en radio i sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0