Tidszoner hit och dit

Sådär, nu har jag ändrat tidszonen i mina inställningar till bloggen så att det slipper se ut som att jag går och lägger mig kl 19.34. Det är ett himla kollandes på olika tidszoner här hela tiden, ska försöka hålla koll på er därhemma, mig själv och lite på USA på en gång. Alla klockor är omställda, förutom den på datorn, den går kvar på svensk tid. Har istället lagt till nång klock-application i mitt firefox som visar lokak tid. Kan för övrigt meddela att jag vaknat för bara 20 minuter sedan! Det innebär alltså att jag sovit till kl 12. Vad är det som händer?? Jag hoppas på att det är kroppen som ännu inte helt är med i leken på den nya dygnsrytmen och att jag snart börjar vakna tidigt igen. Visserligen fick jag gå upp kl 8 en gång för det ringde på dörren (blir inte förvånad längre när det stolpar in folk i lägenheten). Den här gången var det en tjock gammal man som jag tror ville något med tvn? Vi förstod inte alls varandra och till slut pekade han på ett telefonnummer som stod på en lapp han hade med sig, så han fick låna min mobil och ringa det, sen skrek han lite i telefonen och sen gick han. Typiskt att jag ska ha lättare att vakna än de andra, annars kunde jag överlåta dessa ständiga morgonbesök på dem muhahaha :) De var för övrigt lustiga de här unga killarna som är här hela tiden (en har nog en liten crush på Bea tror vi, funderar på att bjuda över dem på SingStar nån kväll haha), de påstod att tvn skulle funka med bara kinesiska kanaler med enbart strömkabel? Vi fattar ingenting, måste nog gå och leta antennsladd här i dagarna. Nä, nu ska jag gå och väcka de andra, vi hade satt någon slags uppgång på 10.30 egentligen men det gick ju sådär när jag sov igenom det hela.

God morgon vänner!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A.

Ahaa, okej. Juste jag var innte på din blogg för ett tag sen ja, det kommer jag ihåg nu ja.
Vad var det du gjorde där borta?

Ja, jag åker om en månad. Ska bli jättespännande!

Kram Louise

2008-02-01 @ 07:22:47
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0