Som en svensk sommarkväll

Var precis ute på balkongen för att studera lite mer smällar och jag kan tala om att det fortfarande var helt ljummet fast solen varit nere flera timmar! Nästan som en svensk sommarkväll när det liksom är helt ok att sitta utomhus med lite mer kläder på bara. Jag tror att jag även evenuellt kan ha bevittnat ett brott nästan! Från och med igår ska det nämligen ha varit olagligt att smälla mer smällare och skjuta fyrverkerier inom stadsgränserna. Har man överblivna saker från nyår så ska man lämna detta till polisen för förstörelse, men som sagt så både såg och hörde jag att några smällde även ikväll! Ojojoj...

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var kanske poliserna som partade loss på allt som var inlämnat? Pang-kul...typ....

2008-02-22 @ 21:32:44
Postat av: martina

ja bea hade en liknande teori faktiskt. fast hennes var att de skulle samla ihop allt de fått in, åka utanför stadsgränsen och sen ha ett hejdudrandes personalparty!

2008-02-23 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0