Pruta, nähä?

Idag i ett köpcentrum skulle Bea och jag köpa solglasögon. Vi frågade hur mycket de kostade och när tanten sa 38 rmb så tyckte ju jag att det var som taget, men Bea ansåg att vi borde pruta ändå så jag började väl göra det lite försiktigt sådär. Och då jävlar blev det fart i tanten! Hon började skrika och vifta och ha sig och jag fattade ingenting, de brukar mer reagera med butterhet när vi kommer med våra skambud, men sen började hon peka på en skylt (som enbart fanns på kinesiska så klart) så efter ett tag förstod vi att hon helt enkelt hade satt upp en skylt med information om att man inte fick pruta. Sjukt roligt. Dock köpte jag dem ändå för de var fina och hade ingen knasig förvrängd logga på sig. Bea fick sig ett par tjusiga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0