Onsdag

Skönt att inte behöva ställa klockan på 6 idag! Idag har vi inte lektion förräns 12.35, för lektionen som ska ligga innan dess (teckenskrivningsträning) drar inte igång förräns om två veckor. När vi ändå är på skolan så ska vi även ta foto för ett campuskort och hämta ut hälsoundersökningen från förra veckan. Är väl bara att hoppa på att man inte har någon läskig sjukdom hoho.

Jag somnade så konstigt igår. Hade datorn i sängen och kollade på Prison Break, kände hur ögonlocken började bli tunga men tänkte att jag skulle se klart avsnittet bara. En stund senare vaknar jag av jag vet inte vad, men avsnittet är slut, det plingar och har sig på msn, den lilla lampan som var tänd i rummet bländade halvt ihjäl mig. Obehagligt uppvaknande. Jag dumpade datorn på golvet och sov vidare. Tror att någon knackade på min dörr när jag precis höll på att glida tillbaka in i sömnen, men jag var alldeles för trött för att orka visa något livstecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0