Iphone

Jag kan inte riktigt släppa ett inlägg jag läste för några dagarn sedan på en av de mest aktiva bloggarna på blogg.se. Något slags försök till att lägga fram fakta om Iphonen. Skulle låta fint va om vi på 3 började beskriva våra mobiler på det här sättet för våra kunder haha. Speciellt med frånvaron av korrekt språkbruk och gramatik. Så här stod det:

//
lite små fakta om Iphone


☻ Iphone kan du köpa i USA.
☻ Dyrt? Det beror ju på vilken sorts ekonomi liv du lever. Dyrt och billigt för olika människor. Men ja, Iphone kostar en hel del.
☻ Iphone har en kamera, 2 megapixlar. Inte så mycket. Men det duger.
☻ Den är grymt snygg.
☻ Den är platt och lite större än dom vanliga mobiler.
☻ Iphone säger man inte mobil till, man säger Iphone. Det är inte riktigt en mobil. Det är mer en datamobil.
☻ Har en stor skärm

Ja, nu har ni fått reda lite på Iphone. Hoppas ni är nöjda över det ni vet. Juste, tillverkarna är APPLE så windows och APPLE är konkurrenter.
//

Jag är ju verkligen inte den som har något behov av att klanka ned på andra, särskilt personer jag inte känner, men det här var ju bara för lustigt. Gillar nog den sista meningen bäst... Jaha? Nä, om man skulle gå ut och köpa sig en Iphone kanske? Mobiler har jag så att jag klarar mig, men jag kan nog behöva en ny datamobil :)

Vad vore världen utan sarkasm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0