God morgon

Har tvingat mig att vakna med väckarklockans hjälp idag. Detta var för en halvtimme sen och nu ligger jag och funderar lite på om jag ska återvända till sömnens värld eftersom ingen annan verkar vara vaken ändå, eller om jag ska gå upp och väcka dem och dricka thé. Det som talar emot det senare är att jag då måste gå ut i vardagsrummet och jag vet att temperaturen där inte är många plusgrader. Visserlige känns det rätt kallt här inne också nu och jag är sjukt kissnödig och har lite ont i halsen, så det skulle ju inte vara helt fel att gå upp heller.

Idag är nog planen att åka tillbaka till den underjordiska marknaden och köpa lite mer väskor. Jag skulle även behöva en plånbok och kanske ett par skor som inte är stövlar. Lite smycken kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0